Genom att utföra och kontinuerligt arbeta med medarbetarundersökningar visar du som arbetsgivare att du bryr dig om dina medarbetare. Men de utgör också utmärkta underlag att fatta beslut utifrån. Ett sätt att ta reda på hur dina medarbetare mår, upplever och trivs på arbetsplatsen är att genomföra medarbetarundersökningar. Syftet med medarbetarundersökningar kan vara olika. Ett syfte kan vara att man vill lyssna till sina medarbetare, låta dem få komma till tals och på så sätt få en uppfattning över de aspekter av verksamheten som kan utvecklas och förbättras. Vi kan hjälpa dig att genomföra och återkoppla resultat av undersökningar, se över en strategi för hur du kan åtgärda brister, samt utföra kontinuerliga uppföljningar, som är grunden för ett lyckat resultat.
Vi kan ta fram och administrera era undersökningar och pulstagningar, vi kan genomföra OSA och HME samt vi kan även vara inne i digitala verktyg som ni kanske redan är igång med.
Fördelar med medarbetarundersökningar