HR-interim

Så här fungerar det

Har du ett större behov under en längre period av ett HR-stöd kan du också hyra en av våra konsulter på ett interimsuppdrag. I en tid av stora omställningar och hög osäkerhet är en interimlösning ett bra alternativ till att anställa. Ett interimsuppdrag innebär att ditt företag tar in en konsult eller interimledare under ett visst projekt eller en viss period, exempelvis för att täcka upp vid en sjukskrivning eller en föräldraledighet.

Våra konsulter och interimsledare är erfarna samt kompetenta och i vårt nätverk hittar vi rätt personer för att möta ditt behov. De har valt att vara konsulter eller interimsledare och många av dem har lång erfarenhet av att ha denna typ av uppdrag. Uppdragen varierar i omfattning där vi skräddarsyr lösningen efter uppdragets behov. Kontakta oss så gör vi tillsammans en bedömning av din organisations behov.

Fördelar med HR-interim

  • Få rätt resurs vid sjukdom eller föräldraledighet
  • Tillsätt rätt kompetens för en period vid behov
  • Flexibelt och anpassningsbart i tid och kostnad
  • Säkerställ att verksamheten fungerar